nedjelja, 4. prosinca 2016.

Udala sam se isključivo zbog para koje moj muž ima. Imam 22 godine i skoro

62

Udala sam se isključivo zbog para koje moj muž ima. Imam 22 godine i skoro 20 godina sam mlađa od njega. On je dobar prema meni, voli me, ugađa mi, ali ja koliko god se trudila ne mogu da ga zavolim. Imamo i sinčića od dvije godine. Prošli vikend nam je u goste došla njegova mama, baba od preko 60 godina i totalno mi se život smučio. Proklinjala sam i novac zbog kojeg sam se udala i tako nikakva otišla da prošetam u park koji je nedaleko od naše zgrade. Dok sam šetala prišao mi je neki momak kojih godina i počeo mi se udvarati.
Kada me je pitao imam li momka, nasmijala sam se i rekla JA SAM… ali sam u tom trenutku odlučila da slažem i rekla sam mu JA SAM SLOBODNA. Tada me pitao da se vidimo uveče, da odemo na piće i tako to. PRISTALA SAM. Kada je pala noć mužu sam rekla da pripazi dijete i da ja idem sa prijateljicama na piće. Cijelo veče sam provela sa tim momkom, naravno imali smo i intimni odnos, doduše u njegovom “autiću” i nije bilo nešto posebno, ali sve je bolje nego biti ispod matorca. Evo već nedjelju dana se čujemo, nisam mu rekla da sam udata i da imam dijete, bojim se da me ne odbaci, a mnog mi je lijepo i nekako čini mi se da bih bila spremna da ostavim sve i sina i bogatstvo mog muža, sve, sve, sve i da konačno uživam pored nekoga mojih godina

1 komentar:

  1. O tome si trebala razmisljat glupaco prenego si rodila dete sad si spremna ostavit sina i pare pokri se usranom ponjavom kucko jedna

    OdgovoriIzbriši